Dag X-4 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jorgen Van de Wouwer - WaarBenJij.nu Dag X-4 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jorgen Van de Wouwer - WaarBenJij.nu

Dag X-4

Blijf op de hoogte en volg Jorgen

11 Augustus 2016 | Thailand, Koh Tao

Even melden dat met ons alles ok is. Het is hier 3h 'snachts.
Hen zojuist gelezen over een bomaanslag in hua hin. Wij zitten nog op Ko Tao en reizen zaterdag af naar Bangkok. Plannen zijn in de loop van vorige week gewijzigd geweest om het wat rustiger te doen voor de kids...
Hotel voor de laatste 2 nachten is terug New Siam Riverside.
Dus alles is ok, we gaan de komende dagen wel wat meer politie zien waarschijnlijk...

• 12 Augustus 2016 - 10:19

Anita Vermeiren:

Pfft...amaai, wat een opluchting....We waren toch ongerust zene, toen we het vanmorgen hoorden op de radio, we probeerden op je reisroute uit te zoeken waar jullie ergens zaten maar dan lazen we dat jullie ok waren. Toch effe schrikken!
    Geniet nog van jullie laatste dagen, wees voorzichtig en ik zal toch content zijn als jullie veilig en wel terug thuis zijn...